ייצוג חשודים ונאשמים אשר מואשמים בביצוע עבירות בעלות אופי פלילי 

משפט פלילי

משרדנו מייצג חשודים ונאשמים אשר מואשמים בביצוע עבירות בעלות אופי פלילי תוך ייעוץ וליווי – החל משלב החקירה, מו"מ עם התביעה, הליכי מעצר, שימוע מול התביעה, ייצוג במהלך המשפט הפלילי בבתי המשפט השונים וכן בהליכי ערעור שונים אם נדרש.

אנו עוסקים בהופעות בכל הערכאות השיפוטיות וייצוג במגוון עבירות פליליות, בין היתר בנושאים הבאים:
  • עבירות רכוש - עבירת גניבה, גניבה ממעביד, גניבה בידי עובד ציבור, עבירת פריצה והתפרצות, עבירת שוד, עבירה של החזקת נכס החשוד כגנוב ועוד.
  • עבירות אלימות ותקיפה - תקיפה, תקיפה סתם, תקיפת קטין, תקיפה הגורמת חבלה, תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפת עובד ציבור, תקיפת שוטרים, פציעה, חבלה בכוונה מחמירה, חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות, אלימות במשפחה - כלפי בן/בת זוג; אלימות כלפי קטינים / כלפי הורים, צו למניעת הטרדה מאיימת, החזקת סכין ועוד.
  • עבירת איומים
  • עבירות סמים - החזקת סמים, שימוש בסמים לצריכה עצמית, סחר בסמים, ייצור סמים, ייצוא ויבוא, אספקת סם, החזקת כלים לשימוש בסמים והדחת קטינים לשימוש בסמים.
  • עבירות צווארון לבן - מרמה והפרת אמונים, שוחד, קבלת דבר במרמה, הונאה, זיוף מסמכים, גניבה ממעביד ועוד.
  • מחיקת רישום פלילי – לרבות בקשות לשינוי עילת סגירה בגין תיקים שנסגרו אך עדיין מופיעים ברישום המשטרתי. 
למשרדנו התמחות ספציפית בייצוג קטינים – בין בבית המשפט לנוער ובין בבתי המשפט השונים, כולל ניסיון ועבודה שוטפת למול שירות מבחן


שווה קריאה:

הבא לגונבך – השכם להורגו, האמנם?
מאת Efrat Yahav 08 Feb, 2023
הבא לגונבך – השכם להורגו, האמנם? 
מאת Efrat Yahav 08 Feb, 2023
ואת לא תהיי לי הסכין 
הפצת סרטונים חושפניים בווטסאפ - עבירה פלילית לכל דבר
מאת Efrat Yahav 08 Feb, 2023
הפצת סרטונים חושפניים בווטסאפ - עבירה פלילית לכל דבר 
מאת Efrat Yahav 08 Feb, 2023
לא לגמור את הסילבסטר על הרצפה (של בית המעצר) 
15 Jan, 2023
רישום פלילי - מה משמעותו ואיך מוחקים אותו (כתבה ראשונה)
15 Jan, 2023
טור שני מתוך שלושה על נושא הרישום הפלילי. בטור הקודם הוסבר כי כל חקירה שעברנו במשטרה, אם וכאשר, מתועדת בדרך כזו או אחרת ברישום המשטרתי שלכם, וזאת עד לשלב שבו היא נמחקת. אז איך מגיעים לזה? בטור הנוכחי נדון באופציות למחיקת הרישום המשטרתי – שתלוי בין היתר גם בסיבה שבגללה התיק נסגר. אם נחקרתם באזהרה בתחנת המשטרה, למעשה התיק בעניינכם נשאר פתוח עד שקורה אחד מהשניים – או שהמשטרה מחליטה מסיבותיה שלה לסגור את התיק, ולקבוע שלא יוגש כתב אישום נגדכם או שמחליטים להגיש כתב אישום נגדכם והתיק עובר לדיון בבית המשפט. ואולם, גם אם הוחלט לסגור את התיק המשטרתי נגדכם ולא להגיש כתב אישום, עדיין יכול להיות שהתיק יופיע במחשב המשטרתי.
איך מוחקים רישום פלילי אחרי גזר דין
15 Jan, 2023
הועמדת לפני שנים רבות לדין פלילי בפני בית משפט אזרחי או צבאי? יכול להיות שהעבירה כבר אמורה הייתה להימחק מהרישום הפלילי שלך, אבל היא עדיין. מה עושים? מתי העבירה צריכה להימחק מהרישום? האם יש משהו שנין לעשות לפני? על זאת ועוד בטור הבא המסכם את שתי הכתבות הקודמות בהם עסקנו ברישום הפלילי וההשלכות שלו, ועל היכולת למחוק רישום משטרתי במקרים בהם הוחלט לא להגיש כתב אישום
קנאביס רפואי
29 Nov, 2022
קנאביס רפואי מכיל פרחים של צמח הקנאביס ונקרא גם "מריחואנה" או "גראס" רפואי. ואולם, בניגוד לקנאביס "רגיל" הוא ניתן ע"י מרשם מהיחידה לקנאביס רפואי בישראל או מרופא של חולה סרטן שיש לו אישור ספציפי לרשום מרשם לקנאביס שכזה.
פירצה קוראת לגנב
29 Nov, 2022
דמיינו לכם שאתם מתעוררים באמצע הלילה, ומגלים כי זר מוחלט עומד ליד המיטה שלכם או של הילדים שלכם ומנסה לגנוב את רכושכם. במצב שכזה, האם אתם יכולים לפגוע בו? לירות עליו? מהם האמצעים החוקיים שעומדים בפניכם כדי לנסות ולהוציא אותו מביתכם מבלי חלילה לפגוע במי מבני משפחתכם היקרים?
מהו רישום פלילי
29 Nov, 2022
יש לא מעט מקומות עבודה אשר במסגרת הליכי הריאיון דורשים מהמועמדים להעביר לידיהם תעודת יושר ממשטרת ישראל. למרבה הצער גם אזרחים נורמטיבים רבים שמעולם לא הורשעו מופתעים לגלות בתעודת היושר שהוציאו כי הם מחזיקים ברישום משטרתי בעקבות אירוע בעברם עליו נחקרו במשטרה ואשר שאלת אשמתם בו מעולם לא התבררה או הוכחה על-ידי בית המשפט.
הצג עוד...
Share by: