מעטפת מלאה של שירותי ייעוץ והגנה משפטית לנאשמים בעבירות תנועה

דיני תעבורה

בימינו ניכרת החמרה במנגנון המופעל כלפי עברייני תנועה וכן בנקודות הניתנות בגין רוב עבירות הקנס.

אם הופעלה נגדך סנקציה עקב עבירה במהלך נהיגה ברכב, רישיונך נשלל או הוגש נגדך כתב אישום ואתה צפוי לעמוד לדין, אתה מוכרח כצעד ראשון לפנות לייצוג משפטי וע"י עורך דין לענייני תעבורה שישקף לך את מצבך והאפשרויות העומדות בפניך, יגבש עבורך את דרכי הפעולה הטובות ביותר וילווה אותך עד להשגת התוצאה המיטבית.
 
משרדנו עוסק בתחום דיני התעבורה ומעניק ייצוג משפטי מקצועי ומקיף במקרים של עבירות תנועה החל מעבירות קנס, נהיגה במהירות מופרזת, שימוש בטלפון נייד במהלך הנהיגה, אי ציות לתמרור עצור, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, נהיגה בזמן פסילה, כניסה לצומת באור אדום, נהיגה ללא רישיונות נהיגה או ביטוח לנהיגה, ביטול פסילה מינהלית ופסילה עד תום הליכים ועד לעבירות תנועה חמורות ומעורבות בתאונות דרכים קטלניות. 

משרדנו שם דגש על נהגים חדשים ו/או צעירים אשר להם מערכת של כללים ועונשים משלהם. 

כמו כן משרדנו ישמח לסייע ולבחון את הניקוד שנרשם לכם במשרד הרישוי ולסייע במניעת פסילה בשל כמות הנקודות שנצברו. 

שווה קריאה:

נהיגה בזמן פסילה
מאת Efrat Yahav 21 May, 2023
נהיגה בזמן פסילה
מאת Efrat Yahav 11 May, 2023
רישום פלילי מופחת לחיילים
נהג חדש, נהג צעיר וההבדלים ביניהם
מאת Efrat Yahav 24 Apr, 2023
נהג חדש, נהג צעיר וההבדלים ביניהם
מאת Efrat Yahav 19 Mar, 2023
הסכנה שעומדת בפני נהג חדש הנתפס מבצע עבירה
נהג חדש – דרישת מלווה
16 Mar, 2023
נהג חדש – דרישת מלווה 
לא שותים ונוהגים!
29 Nov, 2022
אין יום כמעט, בו פותחים את העיתון ולא שומעים על תאונת דרכים קשה, בה מעורבים פצועים או הרוגים אשר אירעה עקב נהג שיכור שישב מאחורי ההגה.
פסילה מנהלית מלהחזיק רישיון נהיגה
28 Nov, 2022
מדובר על הליך מינהלי – מול קצין משטרה, עוד לפני הליך משפטי כלשהו, כלומר, הסעיף קובע כי אם קצין המשטרה חושב שעומדים להגיש כנגד נהג כתב אישום בעבירות מסוימות הוא יכול לקחת לאותו נהג את רישיון הנהיגה שלו לתקופה מסוימת.
נהיגה במהירות מופרזת
28 Nov, 2022
עבירת הנהיגה במהירות מופרזת היא העבירה השכיחה ביותר מבין עבירות התנועה. תקנה 54 לתקנות התעבורה קובעת כי אסור לנהוג במהירות העולה על המהירות המותרת. המהירות המותרת בכל כבישי ישראל מצוינת על תמרור הניצב בשולי הכביש, המורה על המהירות המותרת – זאת בהתאם לסוג הדרך.
השבתת רכב
28 Nov, 2022
או בלשון החוק – איסור מינהלי על שימוש ברכב. ס' 57א לפקודת התעבורה קובע מספר מקרים בהם שוטר מוסמך למסור לנהג הודעה האוסרת את השימוש ברכב לתקופה מסוימת.
דו
28 Nov, 2022
ככל שהזמן עובר משטרת ישראל מקשיחה את ההתייחסות שלה לעבירות שמבצעים נהגים בכביש. דוגמא אחת מובהקת לכך היא המדיניות של המשטרה להמרת דו"חות באזהרה.
Share by: